Сьогодні 21
століття. Життя соціуму і технології екстремально швидко змінюються. Планета
потопає у війнах, природних катаклізмах, людство вражене невиліковними
хворобами, культурною деградацією. Голод, депресія, світова економічна криза –
мистецтво давно стало зайвим баластом для сучасного суспільства.
Кожна людина, яка
чесно виконує свою життєву місію і несе свій хрест – є митець, життя кожної
чесної людини – мистецтво. Але за для
чого це мистецтво створюється? А чи потрібно мистецтво тільки за ради мистецтва?
Прийшов новий час
і приніс нові ідеї. Мистецтво стало нормою. Музеї Світу переповнені шедеврами.
Скоро їх почнуть пускати на вторинну переробку сировини, бо це буде економічно
більш доцільно ніж продовжувати фінансування їх збереження і реставрацію.
Прийшов час
зрозуміти, що майбутнє не за нано або біо технологіями. Ми стоїмо на зорі нової
ери - ериАрт Технологій. Арт технології
здатні радикально змінити життя кожної людини і всієї планети.
Малярський твір
перестає бути лише мистецтвом, образ набуває значення високо технологічного об’єкта, що є знаряддям випромінювання відображеного
реструктурованого світла. І це
реструктароване світло має нести терапевтичну функцію, наповнювати простір
енергетичними потоками, необхідними для повноцінногожиття людини. Але здача нового малярства не
тільки випромінювати потрібну енергію, але і глушити або нейтралізувати непотрібні
зайві енергетичні потоки.
Приклади
використання примітивнихАрт Технологій
існують і сьогодні – це ДИВОТВОРНІ ІКОНИ. Автори цих ікон спромоглися увійти в
такий стан, що дозволив їм створити малярський твір із певними енергетичними
характеристиками. Але головний недолік ікон – художня недосконалість. Абсолютна
більшість дивотворних ікон далеко не шедеври і водночас абсолютна більшість
шедеврів не дивотворні.
Майбутнє
малярства в форсуванні дивотворних якостей образу шляхом мультикратного
посилення дії дивотворної енергії, що буде реалізована через шедевральні якості
твору мистецтва.
Поєднання шедевра
і дивотворності – це теж саме, що створення критичної маси необхідної для
ланцюговоїядерної реакції.
А зараз
детальніше зупинюсь на композиції форм образу. Найбільш високо технологічними
формами є саме форми, що дійшли до нас у вигляді Трипільських артефактів.
Цивілізація, що існувала на берегах Дніпра паралельно з стародавнім Єгиптом так
само була нащадком Атлантів як і фараони. Але стародавні Українські технології
полягали не в надзвичайних приладах, здатних будувати неймовірні архітектурні
об’єкти. Наші пращури сконцентрували свою увагу на інших технологіях – Арт Технологіях, що допомогли їм
створити Рай не Землі. Трипільці жили в ідеальному суспільстві, в гармонії з природою і Всесвітом, у них була відсутня
соціальна нерівність.
Монументальність
трипільських орнаментів колосальна і неперевершена аж по сьогодні. Позитивна і
гіпнотичнадія Трипільських
орнаментів надзвичайна. Недарма Пабло Пікассо все життя збирав будь-яку
інформацію стосовно Трипільських артефактів.
Сучасне
суспільство особливо потребує новітні Арт Технології. Замість сумнівних музеїв
і арт центрів, суспільство потребує Арт Санаторії, де будуть експонуватися
певні твори, – ніяких мистецтвознавців, критиків або екскурсоводів, - тільки
люди що будуть з’їжджатися з усього світу за ради перебування в оточенні нового
високого арт технологічного мистецтва. Регулярне відвідування Арт Санаторію
стане нормою життя кожної людини.